Marketing

"Každá osobnost je jedinečná. Proto i vše, co ji prezentuje, má být jedinečné a originální."
Návrh struktury a vzhledu webových stránek. Prvním krokem je se rozmyslet, jaký je cíl vašich stránek, kdo je cílová skupina a koho chcete webem oslovit. Estetika, použitelnost a funkčnost jsou v rovnováze. Vedle grafického návrhu pamatujeme na dobrou použitelnost a bezchybnou funkčnost stránek.
O web se musíme starat. Formou pravidelné aktualizace, doplněním nových textů, článků a obrázků. Využíváme k tomu administrativního rozhraní nebo služeb správce webu. Na stránkách nemohou být zastaralé informace, neplatné odkazy či neaktuální "aktuality".
Dalším nezbytným krokem je zviditelnění webové prezentace na internetu pomocí nástrojů optimalizace a využití reklamních služeb.
Ve zkratce lze popsat jako web, který je
Aby vaše webová prezentace měla smysl, musí být vidět. Musí být dohledatelná. SEO představuje úpravu Vašich internetových stran, která má za cíl získat odkaz stránky na přední pozice.
Cíl optimalizace:
Nejpoužívanější vyhledávače u nás:
On page optimalizace – optimalizace uvnitř vašich stránek.
Off page optimalizace – optimalizace vašich stránek zvenčí.
Co je zpětný odkaz? Odkaz na vaše stránky umístěný na jiném webu či katalogu.
Google Pagerank: určuje důležitost stránky a její pořadí při vyhledávání. Je také jedním z hlavních ukazatelů ceny stránky nebo ceny na ní umístěného zpětného odkazu.
Seznam S-Rank: indexace vyhledávače Seznam. Zohledňuje odkazy, které na stránku míří, ale i to, kam ze stránky odkazy vedou. Poskytuje uživatelům informaci o důvěryhodnosti prohlíženého webu.
výstavy, galerie - fotografie, design, architektura, výtvarné umění
energie jin - jang